We doen het samen!

Wil jij meehelpen om kinderen uit armoede te bevrijden? Klik dan hier om een bijdrage te leveren of een kind te sponsoren

maandag 15 juni 2020

Tour de Compassion


Zaterdag doe ik mee aan Tour de Compassion. Ik ga fietsen om zo geld op te halen voor de meest kwetsbare mensen wereldwijd die nu extra hard worden getroffen door de Corona crisis. Vooral kinderen zijn extra kwetsbaar op dit moment. Door de wanhoop is er steeds meer huiselijk geweld en worden kinderen seksueel uitgebuit. 
Help jij mij mee om deze kinderen te ondersteunen?! Sponsor mij zaterdag voor elke kilometer dat ik fiets. Mijn langste trainingsronde is 77km, mijn doel voor komende zaterdag is 136 kilometer. Hoe ver denk jij dat ik kom? 
Wil je mij sponsoren? Laat dan een reactie of PB berichtje achter met het bedrag per kilometer. 
Zaterdag kan je mijn vorderingen volgen op Facebook & Insta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten