We doen het samen!

Wil jij meehelpen om kinderen uit armoede te bevrijden? Klik dan hier om een bijdrage te leveren of een kind te sponsoren

zaterdag 27 juni 2020

10.000 euro!! En meer!


Het streefbedrag is gehaald en zelfs meer!! Ruim 10.000 euro gaat er nu al richting de armste kinderen op de Filipijnen!
Het bedrag van €10.000 om op te halen voor het goede doel was gesteld om een grote uitdaging en opgave aan te gaan. Ik zou het niet in 1 dag kunnen halen en het vroeg daarom veel creativiteit, doorzettingsvermogen en hulp. Daarnaast was het ook een tijd waarin ik mijn streven en het verhaal van Compassion vaak moest delen. Ik heb het niet alleen gedaan. Esther, Joy en Luca waren mijn trouwe bondgenoten en hulpdiensten. Elk gebaar, steuntje in de rug en elke euro van jullie telde in dit proces. En zo hebben we samen dit doel bereikt!
Ik ben nog niet klaar. €10.000 was een prachtig doel en ik ben dankbaar dat ik dat heb bereikt maar de strijd tegen armoede gaat door. Zoveel kinderen zijn in nood en worden in deze tijd extra hard getroffen. Het verhaal van mijn Muskathlon is nog niet afgelopen en in elk geval tot mijn triathlon ga ik door om zoveel mogelijk geld op te halen. Hoeveel meer kunnen we samen nog bereiken?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten