We doen het samen!

Wil jij meehelpen om kinderen uit armoede te bevrijden? Klik dan hier om een bijdrage te leveren of een kind te sponsoren

dinsdag 7 juli 2020

Update: Hulp en ongemak


Het is nu ruim 2 weken geleden dat ik van de racefiets ben gevallen. De eerste week van herstel ging moeizaam, veel pijn en ik was erg moe. Ik kreeg al snel door dat ik niet snel weer zou kunnen sporten. In de tweede week ging het iets beter maar lopen blijft moeilijk. Ook blijft de gebroken pink erg gevoelig. 
Deze week weer terug naar het ziekenhuis en naar de fysio. Meer onderzoek en behandeling is er nodig. Al met al heb ik er flink de balen ervan en duurt het herstel lang. Ik vind het niet leuk om thuis te zitten en om niet te kunnen sporten. Daarnaast maak ik me zorgen over de haalbaarheid van de triatlon. Het gevecht tussen de oren hierover is soms best pittig.

Ik maakte me ook erg veel zorgen over de staat van de racefiets. Gisteren bij Chris langs geweest met de fiets voor controle en reparatie. De voorvork bleek kapot en er moeten wat kleine dingen weer recht gezet worden. Best een domper dat de fiets kapot is maar mijn held Chris had nog een voorvork liggen! Hoe dan?? Voor nog geen €5 heeft hij straks mijn fiets weer op orde!

Bedankt Chris voor je hulp en de lach op mijn gezicht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten